Запорізький “Водоканал” приєднався до чат-ботів додатків Telegram та Viber. Тепер з їх допомогою мешканці міста зможуть передавати показники та відслідковувати свої рахунки.
Ця інформація з’явилася на офіційному сайті Запорізького “Водоканалу”.
Нові функції призначені для зручності мешканців та економії їх часу. Тепер буде неважливо, де ви знаходитися, бо потрібна інформація про ваші рахунки на воду та показники будуть завжди під рукою.
У додатку можна занести декілька адрес та особових рахунків. А реєстрація займає всього хвилину.
Приєднатися можна за пошуком у Телеграмі @GKH_IN_UA_BOT та GKH.IN.UA у Вайбері, або ж відсканувавши QR-коди на сайті Водоканалу.
Нагадаємо, що свій чат-бот також має і “Запоріжгаз”.