Активні запоріжчі вирішили перевпевнитися, що протокол громадських слухань все ж потрапив до “кінцевого споживача” – ПАТ “Запоріжгаз”
Кілька днів тому люди зібралися на нараду, щоб обговорити інвестиційну програму ПАТ “Запоріжгаз”. Ми вже писали про те, що місцевий монополіст ігнорував обов’язкову вимогу – ініціювати громадські слухання і разом з суспільством обговорити інвестиційну програму компанії на найближчі кілька років. Тому люди слухання влаштували самі, спільно розробили пропозицію по внесенню поправок до програми розвитку, пізніше електронну копію надіслали до ПАТ “Запоріжгаз”.
Сьогодні, у актовому залі компанії “Запоріжгаз” повинна була пройти нарада з обговоренням програми. Активісти, опираючись на власний досвід, вирішили не чекати, а самостійно відвідати захід. Неодноразово звернення та колективні заяви людей залишалися без відповідей. Щоб не ризикувати, гості озброїлися палакатами та прийшли на нараду і прямо взаявили про всі невдоволення та побажання.
Було побоювання, що на пункті проспуску людей не впустять, але записавши дані організатора так званої акції, пропустили усіх. Щоправда прямо перед входом поставили чоловіка, який фіксував на камеру обличчя запоріжців, що прийшли на слухання. Одним з перших питань до спікерів наради було: “Хто стояв на прохідній з камерою і для чого знімав людей?”. Запитання, як це слід було очікувати, проігнорували.
Причиною конфлікту стали “славнозвісні” загальнобудинкові лічильники, які компанія намагається встановити без дозволу мешканців будинку, щоб, як кажуть активісти, не встановлювати поквартирних приладів. А також платіжки за спожитий газ.
“Ми розробили кілька оносновних вимог, які будемо просити компанію включити до інвестиційної програми. Перше – дати можливість людям самостійно обрати лічильник, який підійде по стандартах, якості та зовнішньому вигляді, а не нав’язувати свої. “Запоріжгаз” встановлює власні прилади, які накручують кубометри, їх зовнішній вигляд і розміри псують будь-який інтер’єр. Друге – дати змогу населенню контролювати якість газу. Люди жаліються, що раніше чайник закипав за 5-7 хвилин, зараз більш ніж за 15 хв.” – повідомив учасник громадських слухань, голова ОСББ Ладозька, 12 Станіслав Скалозуб.
Запоріжці вважають, що збільшення техніки в компанії, покращення умов роботи та інші подібні заходи це досить важливо, але перш за все компанія зобов’язана якісно надавати послуги сусіпільству. Повинна подбати, щоб у споживача були можливості користуватися їхніми послугами. Люди не хочуть палатити “за сусіда” чи діряві труби, маючи загальнобудинковий лічильник, а оплачувати те, що спожили самостійно.
“Їх не дарма називають місцевими монополістом, мало того, що вони змушують людей платити за лічильники “своїх” компаній, не даючи жодного вибору. За саме встановлення теж потібно чимало викласти, до речі теж “своєму” виконавцю. До цього потрібно на кожну окрему квартиру взамовити проект, теж у “своїх” і оплати за його виготовлення. В одному будинку всі квартири одного типу, невже не можна розробити проект на 2-3 різні квартири одного будинку і застосовувати до решти. І не дерти з людей гроші? Якість свого газу вони теж самостійно перевіряють! Ну хіба можна так ставитися до своїх же клієнтів? Роблять, що хочуть, бо розуміють що вибору все дно в людей немає!” – обурюється організатор акції Дмитро Сірий