Головна » Общество » Привселюдний позор на комісії ЖКХ в Запоріжжі

Привселюдний позор на комісії ЖКХ в Запоріжжі

Новини Запоріжжя

Журналісти привселюдно засоромили директора ТОВ “Місто для людей” Євгенія Деркача на комісії по життєзабезпеченні

Назва компанії – всього лише назва. Насправді все наразі далеко за межами поняття “для людей”. З 1 листопада управляюча компанія, яка у серпні виграла конкурс на управдіння житловими будинками, приступила до обов’язків. Так склалося, що старт опалювального сезону саме випав на початок роботи управляючих компаній. І все почало рушитися на очах.

Нагадаємо, до обов’язків приступили: “Запоріжремсервіс” – комунальне підприємство, “Місто для людей” – приватне підприємство, “Мрія” – приватне підприємство. Також частина запорізьких будинків залишалася в управлінні КП “Наше місто”. Останнє вже давно довело свою неспроможність.

На одній з комісій по життєзабезпеченні депутати міської ради зобов’язали керівників вище згаданих компаній відвідувати профільні комісії, а також попросили, з голосу, назвати номери телефонів, за якими можуть звертатися громадяни. Представники запиналися, але якісь номери зрештою назвали. А сьогодні, мабуть пожаліли що прийшли.

Питання інше, чи працюють ці номери і чи можна отримати адекватну відповідь у співробітників компанії? Читачі щоденно звертаються зі скаргами та проханнями нагагодили комунікацію з суспільством. Це питання підняли і на комісії по ХЖК. Прямо в залі запорізький журналіст Валерій Козицький набрав номер управляючої компанії  “Місто для людей”. Якщо сказати кількома словами, то відповідь на питання: – “Коли в будинку буде гаряча вода?”, оператор відповів: “Заявку приняли, більше нічого не знаємо, інформація недоступна…” Зрештою, сам діалог можна побачити у відео.

Реальність така, заявки приймають, нічого не обіцяють, зрештою не реагують на заявки, і це вже далеко не поодинокі випадки у Запоріжжі. Нещодавно до редакції inform.zp.ua  вже зверталися з подібною проблемою – в підвалі двох з чотирьох під’їздів прорвало каналізаційну трубу. Діалог був таким.

 “ – Вашу заявку прийнято! – Підкажіть коли чекати аварійну службу? – Повторюю, вашу заявку прийнято, передамо майcтру! – Мене цікавлять строки усунення проблеми! – Ми не володіємо цією інформацією, дякуємо за двінок (пі-пі-пі…). Це уривок з діалогу мешканки будинку на Пісках та деспечера компанії “Місто для людей”.

Зрештою, факти на долоні, чи виправлять ситуацію управляючі компанії, на разі не відомо, але якщо хочуть працювати надалі, то мусять готуватися до публічного “позору”.