Резонансна історія трапилась із запорізьким пенсіонером. Більше двох років тому йому раптово відімкнули стаціонарний телефон. В «Укртелекомі» повідомили, що це – через крадіжку кабелів і обіцяли найближчим часом відремонтувати. Проте всупереч обіцянкам телефон так і не вмикали роками.
Протягом першого року пенсіонер звертався із заявами та скаргами, коли ж врешті відновлять зв’язок, але все марно. За поясненнями операторів «Укртелекому», ремонтні роботи тривали.
Я вже і думати забув про цей телефон, розетку замазав. Діти купили мобільний. І раптом отримую рахунок від «Укртелекому» про борг за стаціонарний телефон. Я подзвонив розібратись, а мені сказали, що телефон уже цілий місясь працює. І за декілька днів прислали СМС про передачу мого боргу 38 грн. колекторам. Тепер навіть боюся двері відчиняти, а то ще приб’ють, – розповів постраждалий від погроз Віктор Максимович.
Пенсіонер також повідомив, що про підключення стаціонарного теоефону його ніхто не повідомив.
Отже сказати про те, що телефон підключили, в них часу і можливостей не знайшлося, а надсилати СМС з погрозами знайшовся!
Журналісти редакції Inform.zp.ua неодноразово намагалися отримати коментар від керівництва запорізької філії “Укртелекому”. На момент публікації – відповіді не отримали. Але наші питання до “Укретекому” залишаються:
- Колектори: хто ці люди або організація? Які юридичні права мають для вимагання (вибивання) боргів від абонентів “Укртелекому”?
- Які методи використали фахівці “Укртелекому” для повідомлення абоненту, що після багаторічної мовчанки стаціонарний телефон відремонтовано та підключено?
- Чому не запропоновано реструкторізація боргу, а одразу погрози колекторами?
- Чому “Укртелеком” погрожує колекторами, діяльність яких в Україні під забороною?
Цю публікацю вважаємо черговим інформаційним запитом. Відповідь “Укртелекому” оприлюднему одразу після отримання.
Автор Анастасія Агаркова