Новости Запорожья | Онлайн главные свежие новости за сегодня | inform.zp.ua

Як захистити офіс від крадіжок?

Як захистити офіс від крадіжок

Не тільки великі корпорації стикаються з грабежами. Метою злодіїв можуть стати гаджети, готівка у касі, папери про справи компанії навіть у невеликих фірмах. Тому рекомендується звернутися за допомогою до фахівців, для яких охорона офісів – це основна професійна діяльність. Яскравим прикладом подібної фірми є Ohholding.

Найбільш поширені помилки 

ФОПи та невеликі компанії, незалежно від роду діяльності, можуть зіткнутися зі спробою крадіжки. Все через економію на:

Подібна економія виявляється загрозливою. Навіть якщо ви вважаєте, що конкретно у вашій компанії нічого красти, не варто забувати про ноутбуки, принтери та іншу офісну техніку, сейфи з готівкою та інше майно, без якого робота будь-якої фірми паралізується. Деяких зловмисників особливо цікавить інформація, яка може зберігатися в офісі, а саме інтелектуальні напрацювання та стратегії розвитку бізнесу, приватна інформація про співробітників компанії чи про саму компанію.

Як захистити майно? 

Перш за все — проконсультуватися з фахівцями. Багато що вирішує саме місце розташування. Наприклад, якщо фірма орендує будівлю у великому центрі можна не переживати про подібне. Власники будівель закладають в оренду послуги охоронного агентства, роботу датчиків та сигналізацію. 

В інших випадках ці питання необхідно вирішувати самостійно. Тому рекомендується встановити:

Окремо рекомендується монтувати кілька тривожних кнопок, в тому числі біля робочих місць секретарів та адміністраторів. Необхідно тільки щодня відстежувати їх роботу, щоб прилад зміг допомогти в разі потреби.

Не варто турбуватись про те, що система оповіщення та сигналізації не впишеться в дизайн офісу. В інтересах охоронної фірми підібрати комплект, який буде максимально ефективний та непомітний з першого погляду.

Краще запобігти непередбачуваним ситуаціям, аніж намагатися впоратися з їх наслідками.

Exit mobile version