Після хакерської атаки на інфраструктуру українського мобільного оператора “Київстар” та збою в роботі зв’язку та інтернету в компанії зробили заяву.
В пресслужбі “Київстару” повідомили, що повністю відновили усі базові сервіси, які постраждали через хакерську атаку.
В компанії скасували наступну абонентську плату за тариф для користувачів.
Планова тарифна плата не буде стягуватись у всіх, зокрема:
- абонентів передплати із 22.12 по 21.01;
- абонентів, хто користується послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
Також “Київстар” виділив 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.
Нагадаємо, що “Київстар” обіцяв абонентам надати компенсації після повного відновлення працездатності.