На сьогодні компанія продовжує відновлювати свою систему після кібератаки. Компенсації будуть надходити після повного відновлення працездатності.
Про це в коментарі LIGA.net повідомила представник оператора Ірина Леличенко.
Ірина стверджує, зо зараз ведеться робота над відновленням послуг M2M для бізнес-клієнтів. Також у найближчих планах – відновити послугу SMS.
Повідомляється, що в деяких населених пунктах все ще спостерігаються локальні перебої з наданням послуги “Домашнього Інтернету”.
“Нарахування бонусів і компенсацій абонентам, які не могли користуватися послугами зв’язку через хакерську атаку, буде здійснюватися тільки після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг”, – каже Ірина Леличенко.
Нагадаємо, що 12 грудня в роботі оператора зв’язку “Київстар” стався масштабний збій. Компанія офіційно підтвердила хакерську атаку та пообіцяла компенсації.