У застосунку “Дія” запрацювала нова функція – тепер запоріжці можуть повідомити про відсутність мобільного зв’язку або інтернету. Послуга доступна на головному екрані.
Про це повідомив віце-прем’єр, міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
Для цього потрібно обрати розділ ”Відсутній зв’язок”, надати одноразовий доступ до геолокації та коротко описати проблему. Якщо інтернету немає, заявка автоматично відправиться, коли з’явиться зв’язок.
Щоб бути готовими до можливих перебоїв, Федоров радить заздалегідь завантажити Мапу незламності – вона допоможе знайти укриття або точку з генератором.
Отримані повідомлення зі скаргами отримуватиме Національна комісія, яка регулює зв’язок. Вона аналізуватиме дані та спільно з мобільними операторами працюватиме над покращенням зв’язку в проблемних зонах.
“Звʼязок повинен працювати стабільно і якісно, без жодних винятків”, – зазначив Михайло Федоров.
Читайте також:
З нового року вартість мобільного зв’язку здорожчала майже у всіх операторів. Через це українці знайшли спосіб, як зекономити.
Мобільний оператор lifecell також оголосив про підвищення тарифів у 2025 році в середньому на 34%. Зміни торкнуться не всіх абонентів, а зростання вартості відбуватиметься поступово. Одночасно оператор анонсує кілька нововведень, щоб зменшити навантаження на користувачів.
📢 Inform.zp.ua працює, щоб ви знали правду. Ми щодня збираємо важливі новини про Запоріжжя, окуповані території та життя в регіоні. Якщо наша робота важлива для вас, підтримайте редакцію донатом — ваша допомога дозволить нам продовжувати писати для вас! ❤️ Підтримати: за посиланням 👈