Головна » Суспільство » Звернення до «15-80» запоріжці можуть передавати через Telegram

Звернення до «15-80» запоріжці можуть передавати через Telegram

Чат-бот
15-80

Протягом декількох років запоріжці через комунальний чат-бот могли лише отримувати інформацію про аварії на мережах та пов’язані з цим відключення послуг. Наразі є власний комунальний чат-бот “Запоріжжя 1580”, який постійно стає більш розвинутим.

Про це повідомляє мерія Запоріжжя. 

Тепер заявки до контакт-центру «15-80» можна передати не лише за номерами телефонів чи через персональний кабінет на сайті 15-80, а й за допомогою чат-боту «Запоріжжя 1580» в месенджері Telegram.
Реєстрація адреси, вибір сфери, причини звернення чи групи причин, проблеми – створювати заявку в чат-боті легко та швидко. До неї можна додати файл з фото або іншими документами, які ілюструють проблему, про яку ви хочете повідомити.

Алгоритм опрацювання звернень, які надходять через чат-бот, аналогічний алгоритму опрацювання звернень, які надходять за номерами телефонів чи через кабінет користувача. Тобто заявка не може бути закрита, поки заявник не підтвердить, що роботи виконано у повному обсязі.

Нагадаємо, цього року в Запоріжжі опалення можуть вимкнути раніше. Через плюсові температури це можуть зробити вже в кінці березня.