Головна » Економіка » Технології » Військовий застосунок “Резерв+” недоступний для запоріжців: причини

Військовий застосунок “Резерв+” недоступний для запоріжців: причини

Резерв+
Резерв+

Застосунок для військових “Резерв+” наразі тимчасово недоступний для користувачів у Запоріжжі через збої, спричинені високим навантаженням на BankID.

Про це повідомляє Міністерство оборони України.

У разі авторизації в застосунку, користувачам радять зберегти свій військовий документ на смартфон у форматі PDF. Якщо є електронне направлення на ВЛК, необхідно зробити скріншот. В разі подачі запиту на відстрочку або направлення на ВЛК, варто зачекати на відновлення роботи застосунку.

Також у відомстві нагадали, що особам з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення, а також студентам, аспірантам і докторантам більше не потрібно подавати запит на продовження відстрочки через застосунок. Документ оновиться автоматично.

Нагадаємо, у мобільному застосунку Резерв+ доступний електронний військово-обліковий документ.

Інструкція з користування застосунком Резерв+:

1) Завантаження застосунку Резерв+

Щоб завантажити застосунок на ваш смартфон, перейдіть в Apple Store або Google Play Market, введіть у пошук «Резерв+», виберіть перший застосунок зі списку та натисніть «Завантажити».

2) Авторизація за допомогою Bank ID

Для авторизації в застосунку Резерв+ необхідно скористатися системою Bank ID. Вам потрібен рахунок та доступ до електронного кабінету або застосунку банку.

Покрокова інструкція:

  • Натисніть «Розпочати».
  • Виберіть зі списку ваш банк (Резерв+ перенаправить вас у застосунок або електронний кабінет банку).
  • Введіть дані для автентифікації в банку.
  • Підтвердіть авторизацію в електронному кабінеті банку. Вас автоматично перенаправить у Резерв+.
  • Розпочинайте оновлювати свої персональні дані.

Якщо виникнуть проблеми під час авторизації, перейдіть в розділ чат-боту «Потрібна допомога».

3) Оновлення персональних даних

Після встановлення Резерв+ та проходження авторизації розпочинається процес оновлення персональних даних у реєстрі. Вкажіть номер мобільного телефону, електронну пошту (за бажанням) та поточну адресу проживання. Додаток автоматично заповнить поля даними, прив’язаними до вашого облікового запису в обраному банку, але ви можете змінити кожне з полів за потреби.

Якщо зміните номер телефону або email, потрібно буде пройти процедуру підтвердження введених даних через SMS або посилання в email.

Якщо в списку немає вашої адреси, перевірте на офіційному веб-сайті міста або обласної ради, чи не перейменовували вашу вулицю. Якщо ні, повідомте про це через чат-бот служби підтримки Резерв+.

4) Створення пароля, TouchID, FaceID

Після перевірки та підтвердження даних створіть код-пароль для повторного входу в застосунок. Це забезпечить виключно ваш доступ до інформації в Резерв+. Після цього можна дозволити використовувати FaceID або TouchID.

5) Отримання даних з системи «Оберіг»

Після оновлення даних та створення код-паролю, застосунок відправляє запит у реєстр «Оберіг» для отримання ваших облікових даних. Процедура може зайняти деякий час. Після завершення ви отримаєте сповіщення і доступ до основної інформації з облікової картки.

6) Як вийти з облікового запису в застосунку Резерв+?

Перейдіть в «Меню», натисніть «Вийти» та підтвердіть вихід. Ви автоматично вийдете з облікового запису. Можна повторно авторизуватися та отримати доступ до інформації в реєстрі «Оберіг».

7) Як змінити код-пароль для входу в застосунок?

Перейдіть у розділ «Меню», виберіть «Налаштування» та натисніть «Змінити код-пароль». Введіть старий код-пароль, після цього створіть новий.


📢 Inform.zp.ua працює, щоб ви знали правду. Ми щодня збираємо важливі новини про Запоріжжя, окуповані території та життя в регіоні. Якщо наша робота важлива для вас, підтримайте редакцію донатом — ваша допомога дозволить нам продовжувати писати для вас! ❤️ Підтримати: за посиланням 👈