Сайт і застосунок “Укрзалізниці” вже працюють після наймасштабнішої кібератаки в історії компанії. На першому етапі доступний лише базовий функціонал – продаж та повернення квитків на всі напрямки за 20 днів до поїздки. Інші сервіси поки що відновлюють.
Про це повідомила пресслужба “Укрзалізниці”.
У компанії попереджають, що через високе навантаження можливі тимчасові збої у роботі сервісу.
Попри атаку, поїзди продовжували курсувати за розкладом. Квітки, як і раніше, також можна придбати і на вокзалі:
“Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди – як і всі дні до цього – курсують за розкладом. Дякуємо за терпіння та підтримку!”, – йдеться за посиланням.
Фахівці “Укрзалізниці”, кібердепартаменту Служби безпеки України та Держспецзв’язку запевняють, що витоку даних не сталося. Відновлення систем тривало 89 годин безперервної роботи.
Нагадаємо, через кібератаку квитки кілька діб продавали в касах вокзалів та у потягах. Укрзалізниця збільшила кількість працівників і розширила графік їхньої роботи. Деякі заявки, наприклад, щодо повернення квітка, приймали на електронну пошту компанії.
📢 Inform.zp.ua працює, щоб ви знали правду. Ми щодня збираємо важливі новини про Запоріжжя, окуповані території та життя в регіоні. Якщо наша робота важлива для вас, підтримайте редакцію донатом — ваша допомога дозволить нам продовжувати писати для вас! ❤️ Підтримати: за посиланням 👈